Snabbt och lerigt

-
Velade länge hit och dit om vilken typ av träning det skulle bli idag - trainer, löpning eller MTBing. Regnig, lerig och snabb cykling genom skogen blev det tillslut. Inte så långt (25 km), men jobbigt ändå :) Jag slog mitt gamla rekord på den sträckan med fyra minuter - klockers!
Låg ett bra tag tätt bakom Andreas, jäklar vad mycket grus och lera jag fick äta! För att inte tala om all skit jag fick i ögonen - kanske dags att skaffa ett par glasögon...
A är just nu ute och fixar med cykeltvätt, själv försöker jag komma på vad vi ska äta idag. Sånt ska man ju ha fixat innan man är helt slutkörd - typiskt...
Många där ute har väl kört Vätternrundan idag - Gott kämpat allihop!! Ni verkar ha haft lite bättre tur med vädret än vi här i Skåne.
//Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0